Hyppää sisältöön

Hotellivieraiden likaiselle pelille laitettiin stoppi – ei enää uhkailua ja kiristystä

Maria Hietala
Maria Hietala Päivitetty: 31.01.2013
TripAdvisor suojaa hotelleja uudella palvelulla.

Uhkailua ei katsota hyvällä

Matkailuarvioita julkaiseva verkkosivusto TripAdvisor on ottanut käyttöön uuden palvelun, jonka tarkoituksena on suojella hotelleja asiakkailta, jotka käyttävät murska-arvioita uhkailukeinona.

Tnooz-verkkosivuston mukaan hotellien omistajat voivat nyt tehdä ilmoituksen uhkauksista, jotta epäilyttävät arviot voidaan tarvittaessa blokata sivustolta. TripAdvisor kertoo saavansa toisinaan yhteydenottoja hotellinjohtajilta, joita matkailijat ovat uhkailleet surkealla arvostelulla saadakseen tahtonsa läpi.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

TripAdvisorin mukaan hotellinjohtajat voivat ilmoittaa uhkailusta vain tapahtumahetkellä, mutta eivät enää myöhemmin arvostelun ilmestyttyä.

Vaikka useimmat vieraat eivät toteutakaan uhkauksiaan, on uusi palvelu arviosivuston mukaan tärkeä varotoimenpide oikeudenmukaisten arvostelujen keräämiseksi.

Lähde: Tnooz
Kuva: Flickr / vincentq