Hyppää sisältöön

Asiakas valitti epäonnistuneesta matkasta – matkanjärjestäjältä uskomaton vastaus

Maria Hietala
Maria Hietala Päivitetty: 01.12.2012
Matkanjärjestäjään pettyneen asiakkaan palaute sai häkellyttävän vastauksen.

Törkypostia matkanjärjestäjältä

Pieleenmenneestä matkastaan palautetta jättänyt brittiasiakas häkeltyi saatuaan matkanjärjestäjältään Thomsonilta herjaviestejä sähköpostitse, raportoi Daily Mail.

Nainen oli pettynyt pahemman kerran Meksikon-lomalla saamaansa hotelliin, jonka huone ei vastannut matkanjärjestäjän kuvausta. Nainen kuvaili huonetta vankiselliksi, vaikka hän oli kihlattunsa kanssa maksanut reissusta 3 000 puntaa eli noin 3 700 euroa. Valitettuaan asiasta pariskunta onnistui saamaan uuden huoneen, mutta myös hotellin melu, ruoka ja ranta jättivät asiakkaan mukaan toivomisen varaa.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Palattuaan kotiin nainen sai sarjan törkeää kieltä sisältäviä sähköpostiviestejä, jotka oli lähetetty matkanjärjestäjän nimissä. Viesteissä muun muassa ilmaistiin, ettei yhtiötä kiinnostanut asiakkaan valitukset, ja jos tämä ei ollut tyytyväinen, voisi tämä varata seuraavan matkansa kilpailija Thomas Cookilta. Viesteissä kirjoitettiin meksikolaisen hotellin pitäneen asiakasta “valittavana ämmänä”.

Thomson on pahoitellut tapausta ja selvittänyt outojen viestien lähteneen närkästyneen työntekijän toimesta. Hyvitykseksi yhtiö on tarjonnut 150 punnan eli noin 185 euron korvausta.

Katso matkanjärjestäjän nimissä lähetetyt viestit täältä!

Lähde: Daily Mail
Kuva: Flickr / Avodrocc