Hyppää sisältöön

Asiakas raivostui lentoyhtiölle – odotti puhelinlinjoilla yli 15 tuntia

Maria Hietala
Maria Hietala Päivitetty: 07.08.2012
Australialaismies kertoo Qantas-lentoyhtiön odotuttaneen tätä linjoilla yli 15 tuntia.

Hurja odotus asiakaspalvelupuhelimeen

Kuinka kauan sinä odottaisit puhelinlinjoilla päästäksesi keskustelemaan asiakaspalvelijan kanssa? Monelle tuntikin olisi ylivoimainen aika, mutta australialainen liikemies kertoo Qantas-lentoyhtiön pitäneen häntä linjoilla 15 tuntia, 40 minuuttia ja yhden sekunnin.

Tapauksesta uutisoi The Age -uutissivusto.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Mies soitti Qantasin palvelunumeroon keskiviikkoiltana kello 19.22 vahvistaakseen lentonsa sunnuntaille. Kun puheluun ei oltu vastattu vielä torstainakaan, luopui mies toivosta klo 11.01. Saatuaan myöhemmin yhteyden Qantasiin asiakkaalle kerrottiin, että varauksessa oli tapahtunut virhe.

Mies on kritisoinut Qantasia huonosta asiakaspalvelusta ja uhannut käyttää jatkossa muita yhtiöitä.

Qantas kommentoi tapausta ilmoittamalla, ettei kyseisestä puhelusta löydy merkintää, mutta asiaa tutkitaan. Yhtiön mukaan keskimääräinen odotusaika palvelupuhelimiin on alle minuutti. Asiakkaalle on esitetty anteeksipyyntö varausvirheen takia.

Lähde: The Age
Kuva: Flickr / Shayan (USA)